Ostoskori 0,00 

Toimitusehdot ja palautukset

TOIMITUSEHDOT JA PALAUTUKSET

Varastosta löytyvän tuotteen toimitusaika on 3 – 5 arkipäivää. Mikäli tilattu tuote on poikkeuksellisesti päässyt loppumaan varastosta, ilmoitetaan siitä asiakkaalle viipymättä.

Mikäli asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tai tuote on viallinen, tulee asiakkaan ilmoittaa asiasta viipymättä NK-STORE -verkkokaupan asiakaspalveluun joko sähköpostitse asiakaspalvelu@nkstore.fi tai puhelimitse 020 7109 100 (ma-pe 8-15.30).

Noutamattomista lähetyksistä perimme toimituskulut.

Hinnat ja tuotetiedot: kaikki ilmoitetut hinnat sisältävät arvonlisäveron. Veroerittely näkyy tilausvahvistuksessa. Kaikki hinnat ja tuotetiedot ovat sitoumuksetta. NK-STORE varaa oikeuden hinnoittelu- ja tuotetietovirheisiin sekä mahdollisten toimitusvaikeuksien sattuessa kaupan peruuttamiseen ja purkamiseen.

Tilauksen sitovuus: sitova kauppasopimus tulee voimaan, kun asiakas on tilaussivulla vahvistanut nämä toimitusehdot sekä hyväksynyt tilauksen.

Maksutapa

 

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa.

Toimitustapa

Nouto Postin noutopisteestä: Tilaus toimitetaan valitsemaasi Postin noutopisteeseen.

Kotiinkuljetus: Paketti toimitetaan sinulle kotiovelle.

Toimituskulut ilmoitetaan kassalla maksun yhteydessä.

Jos sinulla on kysyttävää, voit aina olla yhteydessä asiakaspalveluumme.

Palautus

Käyttämättömillä tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus joka on voimassa siitä päivästä kun paketti saapuu perille. Palautusten normaali käsittelyaika on noin 1-2 viikkoa ja käsittelemme palautukset saapumisjärjestyksessä. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, alkuperäistä vastaavassa kunnossa ja myyntikelpoinen. Mahdollisia hinta- ja tuotetietolappuja ei saa irrottaa. Jos palautettu tuote on vahingoittunut johtuen huonosta pakkaamisesta, emme hyväksy palautusta.

Palauta tuotteet ilmaiseksi Postin asiakaspalautuksena, käytä asiakaspalautustarraamme joka löytyy paketista. Muilla tavoin toimitetuista asiakaspalautuksista emme hyvitä palautuskuluja. Toimituskulut ovat samansuuruiset riippumatta siitä, kuinka monta tuotetta tilaat. Toimituskuluja ei tästä johtuen makseta takaisin, jos palautus koskee vain osaa tilauksen tuotteista.

VAK -tuotteet (spraypullot ja muut vaaralliset aineet) tulee palauttaa alkuperäisessä kuljetuspakkauksessa, jossa on valmiiksi kuljetuksessa tarvittavat varoitusmerkinnät ja osoitekortissa tarvittavat kuljetustiedot. Mikäli sinulla ei ole alkuperäistä kuljetuspakkausta, tarkistathan ohjeet palautukseen alempaa.

Palautusohjeet – VAK-tuotteet

VAK-luokiteltuja tuotteita ovat esimerkiksi suojasuihkeet, kaikki aerosolit sekä venytysneste. Näitä tuotteita ei saa palauttaa pakettiautomaattiin, vaan ne tulisi aina toimittaa postin toimipisteeseen. Kuljetuspakkauksessa tulee olla merkintä sisällöstä. Jos palautat tuotteet alkuperäisessä kuljetuslaatikossa, merkinnät ovat jo kunnossa, joten suosittelemme aina käyttämään alkuperäispakkausta. Jos alkuperäispakkausta ei ole enää saatavilla, tulee sinun tulostaa ja liimata vaadittu merkki pakkaukseen. On lähettäjän vastuulla, että pakkaus on oikein merkattu.

Tuotteen vaihto

Jos haluat vaihtaa tuotteen esim. toiseen kokoon tai väriin, se on mahdollista varastotilanne huomioiden. Noudata vaihdossa yllä kerrottuja palautusohjeita ja tee sen jälkeen verkkokaupassamme uusi tilaus.

Tilauksen peruminen

Asiakas voi peruuttaa tilauksensa, mikäli toimitus ei ole tapahtunut kohtuullisessa ajassa. Tilauksen perumisesta tulee ilmoittaa osoitteeseen asiakaspalvelu@nahkakunta.fi. Yleensä ilmoitamme asiakkaillemme sähköpostilla tai puhelimitse, jos toimitusaika eroaa tilausta tehtäessä ilmoitetusta. Myös NK-STORE pidättää oikeuden tilauksen perumiseen ja rahojen palauttamiseen asiakkaan tilille.

Noutamattomista lähetyksistä perimme toimituskulut.